sobota, 2 kwietnia 2016

Zapuśćmy się na wiosnę - podsumowanie marca + PODCIĘCIE + Aktualizacja włosowa

Zapraszam na podsumowanie drugiego miesiąca akcji zapuśćmy się na wiosnę :)




W marcu stosowałam wewnętrznie: 
  • od 17.03. drożdże
  • olej z wiesiołka
  • Rutinacol (wit.C, rutyna, cunk, betaglukan)
  • sok z pokrzywy
W skórę głowy próbowałam wcierać maść końską, jednak po 2 użyciach (rozcieńczona, na całą noc) skóra głowy zaczęła mnie swędzieć, także odstawiłam ją i kilka razy wtarłam Jantar. 

Z maścią końską zacznę kombinować jeszcze w kwietniu, nakładając ją na krótszy czas i lepiej nawilżając skórę głowy.
Planuję również kontynuować kurację drożdżową (do 17.05), jak skończę to może CP :)

Przyrost: znowu około 2 cm.

Kosmetyki:
Mycie: szampon w pudrze Hesh Shikakai
Olej: z orzechów włoskich, wymieszany 1:1 z kokosowym
Odżywianie: KallosCherry, Serical Crema Al Latte
Oczyszczanie: szampon Ziaja przeciwłupieżowy (wizaż)
Zabezpieczanie: Gliss Kur w sprayu (Oil Nutritive) + serum Alfaparf (wizaż)

No i poszłam wczoraj do fryzjera, chciałam podciąć końcówki, a poszło jakieś 5-6 cm (>:C). Może to i dobrze, bo końcówki wyglądają naprawdę dobrze, są gładkie, miękkie i się nie plączą. Poprzednio podcinałam włosy w listopadzie, więc był to już najwyższy czas.

Włosy wyglądają teraz tak:
IMG 20160401 134632



Wybaczcie mojemu psu - wyszedł posiedzieć ze mną posiedzieć i domagać się głaskania :p

22 komentarze:

  1. Pięknie :) Podziwiam że dasz radę drożdże, może i dla mnie kiedyś się uda. Póki co zastanawiam się nad maścią końską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piję przez słomkę jak koktajl, nawet nie zwracam uwagi na smak ;p

      Usuń
  2. Gratuluję przyrostu. Włosy wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt :D Słodkiego masz psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przyrost! A włosy wyglądają zdrowo i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy! Też chyba zacznę być włosomaniaczką. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jenydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje swietnego przyrostu i dziekuje za relacje :) :*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przyrost :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://paradise-by-candice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci przyzrostu :D u mnie prawie 2,5 cm

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 cm to bardzo ładny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !:) ja teraz też jestem na etapie zapuszczania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward :)
    Informacje w ostatnim poście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Your hair is gorgeous! Loving the color, thanks for the share. Keep up the posts.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...