sobota, 19 marca 2016

Zapuśćmy się na wiosnę - podsumowanie lutego + Aktualizacja włosowa

Zdecydowałam się wziąć udział w akcji wiosennego zapuszczania z Ewą z Włosów na emigracji :)

http://www.wlosynaemigracji.eu/2016/01/zapuscmy-sie-na-wiosne-edycja-2016.html
 Oczywiście podsumowanie ma OGROMNĄ obsuwę, ale i tak zdecydowałam się je dodać.

Stosowałam wewnętrznie:
-olej z wiesiołka w kapsułkach
-siemię lniane/chia
-tran w kapsułkach
-cynk

Oprócz tego wcierałam płyn L-102 firmy Kulpol:

Źródło: polskie-kosmetyki.pl
Przyrost miesięczny wyniósł ok. 2 cm

Kosmetyki:
Mycie: szampon w pudrze Hesh Heenara (recenzja)
Olej: z orzechów włoskich, wymieszany 1:1 z BDFM
Odżywianie: Kallos Blueberry, odżywka Schauma Q10 i Joanna Argan Oil
Oczyszczanie: szampon Alberto Balsam (klik)
Zabezpieczanie: Gliss Kur w sprayu (Oil Nutritive) + Marion 7 efektów (w końcu skończyłam)

Włosy wyglądały tak:


Za mną 3 dzień kuracji drożdżowej - trzymajcie za mnie kciuki :)

A wy przyspieszacie porost włosów? Jeśli tak to jakimi sposobami? :)

8 komentarzy:

  1. Wow, świetna długość! Ja też w marcu suplementuję drożdże, ale w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może kiedyś też je wypróbuję :)

      Usuń
    2. Polecam Lewitan lub Humavit :)

      Usuń
  2. W moim organizmie chyba automatycznie na wiosnę przychodzi jakaś zmiana, bo paznokcie nagle zaczęły strasznie się łamać, gdzie zimą były w idealnym stanie, a włosy są tak długie, że ich przyrost chyba się zwiększył! Ale sama chętnie na wiosnę zaczynam inwestować w wcierki i próbować dobić do długości podobnej do Twojej! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe :) Moje paznokcie wołają o pomstę do nieba - stąd kuracja drożdżowa :) trzymam kciuki!

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...