niedziela, 31 stycznia 2016

Dzień dla włosów (9) - wydobywanie skrętu

Ponieważ moje włosy są falowane (2b) tej niedzieli postawiłam na wydobywanie skrętu.
Krok po kroku:

1. Na noc natarłam włosy od ramion w dół niewielką ilością olejku Sesa (wspominam o nim tu: klik)
2. Po śniadaniu umyłam skalp szamponem w proszku Heenara (niedługo recenzja :D). Na same końce nałożyłam trochę szamponu chelatującego (klik) - zauważyłam, że dużo lepiej wtedy wyglądają.
3. We włosy od ucha w dół wprasowałam mieszankę Isana Professional Effektiv-Kur Oil Care (wizaż) z odżywką Schauma Q10 (wspominam o niej tu: klik) i pompką olejku Alterra Migdały i Papaja (wizaż). Pozostawiłam na około 20 minut.
4. Spłukałam chłodną wodą i wykonałam płukankę z siemienia lnianego z łyżeczką octu jabłkowego dla domknięcia łusek włosa.
5. "Odgniotłam" nadmiar wody i zawinęłam włosy w bawełnianą koszulkę w taki sposób:
Obrazek z http://www.naturallycurly.com/
6. Po odwinięciu z koszulki pougniatałam trochę włosy z żelem lnianym i pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia.
7. Pougniatałam trochę suche włosy i delikatnie rozczesałam je u nasady (tam się nie kręcą).

Efekt:
Włosy błyszczą, mają jako taki skręt i są bardzo miłe w dotyku.

Zdjęcie (jak zwykle żenującej jakości...):


Wydobywacie skręt włosów? :)

22 komentarze:

  1. Urocze falko-loczki! :) Błysk i długość włosów na prawdę godna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturalnym świetle wyglądają nieco lepiej, ale były wtedy jeszcze mokre i nie mam zdjęcia :C

      Usuń
    2. Przy kolejnym poście może się uda, chętnie zobaczę :*

      Usuń
  2. piękne, delikatne loczki, super efekt :) ja nie miałam do swoich fal cierpliwości dlatego zafundowałam im keratynowe prostowanie i teraz mam proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie długie włosy, a loczki delikatne, ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) co ciekawe kręcą się tylko od połowy długości :p przy głowie zupełnie proste :D

      Usuń
  4. Loczki wyszły ci bardzo fajnie:) Aż sama mam ochotę coś takiego zrobić, by się przekonać czy wyjdą choć fale;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne falki wyszly :)! Dziwne, ze na gorze nie chcwytaja, probowalas je tez tam ugniatac?

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie tak, nie wiem, chyba taka ich uroda :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale długie, ale piękne! nic tylko je miziać:D Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt super, ja po prostu kręcę końcówki na papiloty i rano mam ładne fale
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją długość potrzebowałabym cały worek papilotów :)

      Usuń
  9. Ale ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować tej metody również na swoich włosach :D Obserwuje i pozdrawiam :*
    queen-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne włosy.

    Na moich właśnie świetny skręt się wydobył pod wpływem kilku kropel oleju nałożonych na długość.

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie wydobywanie skrętu to codzienność ;) Jak nie wyjdzie to pozostaje tylko upięcie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...