niedziela, 3 stycznia 2016

Dzień dla włosów (7) - Sylwestrowo

Po użyciu oleju kokosowego moje końcówki były bardzo wysuszone, więc musiałam je odratować przed Sylwestrową imprezą. Wykonałam więc maskę składającą się z:

-1 saszetki Laminowania z Marion (wizaż)
-łyżeczki mąki ziemniaczanej (miała wywołać efekt prostszych włosów)
-1 pompki olejku Alterra Migdały&Papaja (wizaż)
-pół łyżeczki octu jabłkowego
-łyżeczki odżywki Isana Oil Care (wizaż)
-kilku kropel nafty kosmetycznej

Umyłam dokładnie włosy płynem Facelle i nałożyłam maskę od ucha w dół.
Jak się sprawdziła?

Nawet nieźle, jednak końcówki pozostawiały wiele do życzenia. Mąka ziemniaczana delikatnie je wygładziła, jednak skręt był słaby i niezdefiniowany, a końce szorstkie. Próbowałam ratować je olejkiem BDFM i serum Marion 7 efektów oraz suszyć na szczotce, jednak efekt był nadal słaby.


W akcie desperacji pożyczyłam od koleżanki prostownicę i tak się ona spisała:




Efekt z fleszem i bez, w sztucznym świetle. Pierwszy raz miałam wyprostowane włosy i było to dość dziwne uczucie :) Efekt utrzymał się do następnego mycia.

Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku!

14 komentarzy:

  1. Ogólnie włosy wyglądają spoko, ale końcówki tak jak piszesz średnio,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie spodobał im się olej kokosowy :( szykuję im jutro dzień odbudowy :D jak nie zadziała to pójdą "pod nóż"

      Usuń
  2. Niech to bedzie pierwszy i ostatni raz z prostownica, bo zal takich ladnych wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz włosy idealnie takie jakie ja mam nadzieję mieć za dwa lata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie 2 lata zajęło mi zapuszczanie :) trzymam kciuki :*

      Usuń
  4. piekne , dlugie:) 2 lata zapuszczania? a ja zapuszczam cale zycie.. :) a ile czlowiek napopełniał blędów:) szkoda tych wlosków dla prostownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że wiesz o czym mówię :3 Piękne lejące się włosy, jednak zbyt dużym kosztem. A twoje fale są równie przepiękne! Co innego moje spuszone włosy po koczku niewiadomoco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy :) Jaka długość!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...