poniedziałek, 16 marca 2015

Ziaja Krem BB - aktywny krem na niedoskonałości - mini recenzja

Witam,
Dzisiaj mini recenzja kremu BB do skóry tłustej i mieszanej od Ziaji. Dlaczego mini? Ponieważ użyłam go tylko jeden raz, gdyż okazał się strasznym bublem!



Co pisze o kremie producent:
Nowoczesne połączenie kompleksowej pielęgnacji z działaniem korygującym niedoskonałości skóry. Jest uniwersalnym rozwiązaniem na szybką poprawę wyglądu skóry tłustej i mieszanej. Skutecznie zastępuje fluid. Dba o prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i natychmiast wtapia w skórę.
Zalety:
- wyrównuje koloryt skóry i podkreśla jej naturalny odcień,
- ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia i rozszerzone pory,
- działa matująco oraz redukuje błyszczenie skóry,
- skutecznie normalizuje wydzielanie sebum,
- wygładza nierówności potrądzikowe naskórka,
- chroni przed promieniowaniem UV i fotostarzeniem,
- łagodząc oznaki zmęczenia zapewnia skórze zdrowy wygląd.



Opakowanie:
Ładny, minimalistyczny kartonik, zgrabna tubka, jednak ze zbyt szerokim wylotem - ciężko wydusić odpowiednią ilość kremu.

Skład:
(Nie mogłam znaleźć w internecie, więc przepisuję z pudełeczka)
Aqua (Water), Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Triethylhexanoin, Diethylamino Hydroxybeznzoyl Hexyl Benzooate, Titanium Dioxide, C12-15 Alkyl Benzooate, Dicaprylyl Ether, Hexyl Laurate, Potassium Cetyl Alcohol, Butylene Glycol, Ethylhexyl Triazone, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCl, Maltodexktrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Citronellol, Coumarin, Sodium Hydroxide, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Skład już na pierwszy, rzut oka dość obszerny:
 Dimethicone - sylikon, emolient suchy na drugim miejscu w składzie zaraz po wodzie, nie wróży nic dobrego. Podobno nie jest komedogenny (czyli nie zapycha). PODOBNO.
Potem filtr UV, humektant, emolient, znowu filtry, olej mineralny, stosowany dla lepszego rozprowadzania się, konserwant i nawilżacz w jednym, emolient suchy, rozpuszczalnik, substancja zmiękczająca, regulująca lepkość, emulgator, humektant, filtr, witamina PP, kwas pantotenowy, przeciwutleniacze, filtr, stabilizatory, substancja matująca, humektant, zagęstnik, stabilizator, konserwanty, zapach, regulator pH, barwniki

Krótko mówiąc, skład nie jest zachwycający.

Zapach: Przyjemny, nie nachalny, kwiatowy.  +

Stosowanie: Krem dobrze się rozprowadza. +
Kolor: jest okropnie pomarańczowy! Specjalnie posmarowałam nim tylko twarz - nie mam strasznie jasnej cery, ale wyglądałam jak albinos z twarzą rasowej solary! -
Pokrycie: na całej twarzy byłam równomierną solarą, więc tutaj +
Efekt matujący: Korzystając z tego, że siedziałam dziś w domu i straszyłam tylko rodzinkę, potrzymałam krem około 10 godzin. Efekt zmatowienia utrzymał się może 10 minut! -
Trwałość: Słaba, krem szybko się ściera, powstają nieestetyczne zacieki -


Podsumowanie: Krem dostałam w spadku po koleżance, której nie pasował odcień. Stwierdziłam, że go wypróbuje, bo generalnie zawsze byłam z Ziaji zadowolona. Pomijając koszmarny wręcz odcień kremu i brak obiecanego zmatowienia, po wieczornym myciu twarzy, zobaczyłam kilka małych, ale czerwonych niespodzianek. Obwiniam o to dimethicone tak wysoko w składzie. Niestety, z trwałością kremu też nie jest różowo. Pod koniec dnia wyglądałam jakbym źle posłużyła się samoopalaczem - powstały zacieki, a krem jakby ściemniał? W każdym razie zdecydowanie nie polecam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz - są one dla mnie bardzo dużą motywacją :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...